Smart Mobile

Smart Mobile
وبلاگ اطلاع رسانی و اخبار روز دنیای موبایل 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان SmartMobile و آدرس smartmobile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امروز در MWC 2012، کمپاني فنلاندي Nokia، گوشي PureView 808 را با سنسور دوربين باورنکردني 41 مگاپيکسلي معرفي کرد. اين گوشي از سيستم عامل Symbian Belle استفاده ميکند. سنسور 41 مگاپيکسلي اين گوشي، تصاوير را از هفت پيکسل مجاور گرفته و آنها را با هم ترکيب ميکند که نتيجه حاصله، يک تصوير با رزلوشن 5 مگاپيکسلي بوده که کيفيت بينهايت بالا و نويز بسيار کمي دارد. فلش Xenon و عدسي Carl Zeiss اين دوربين نيز در کيفيت بالاي عکس هاي آن بي تاثير نيستند. در ضمن يک فلش LED نيز براي روشنايي محيط هنگام فيلمبرداري، وجود دارد.
در عمل سنسور دوربين اين گوشي، ميتواند در حالت هاي 3 و 5 و 8 و 38 مگاپيسل و با ضريب 4:3 و در حالت هاي 2 و 5 و 8 و 34 مگاپيکسل و با ضريب 16:9 عکس برداري کند.
از لحاظ فيلمبرداري، اين گوشي ميتواند با رزلوشن 1920x1080 با 30 فريم بر ثانيه و صداي استريو فيلمبرداري کند. سنسور بزرگ اين گوشي، امکان زوم 4 برابر را در حالت 1080p، فراهم کرده است.
در قلب اين گوشي پردازنده 1.3 گيگاهرتزي تک هسته اي به همراه 512 مگابايت حافظه RAM وجود دارد. صفحه نمايش اين گوشي 4 اينچي، از نوع AMOLED و با رزلوشن 640x360 بوده و داراي روکش ضد خش Gorilla Glass نيز هست.
از امکانات ديگر اين گوشي ميتوان به قابليت NFC، ارتباطات Wi-Fi و Bluetooth 3.0 و همچنين USB on the go اشاره کرد. حافظه داخلي اين دستگاه نيز 16 گيگابايت است.

Nokia 808 PureView ماه May امسال وارد بازار خواهد شد.

 

منبع: digikala



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:نوکیا, ] [ 21:18 ] [ Farshid ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید، لطفا با نظراتون این وبلاگ رو بهتر کنید، مرسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 557
بازدید کل : 45775
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما

ابزار هدایت به بالای صفحه